Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

per DANIEL GARCIA CASAS -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda



Quan entro a  una de les unitats que he disenyat, el sistema em dona aquest error i em treu del sistema:


Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)


Ho fa en mode alumne. Quan edito, em deixa treballar sense problemes.



Algú em podria ajudar, gràcies!


En resposta a DANIEL GARCIA CASAS

Re: Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Daniel,

Ens pots passar l'URL d'aquest curs? Li donarem una ullada.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

per DANIEL GARCIA CASAS -

Bon dia


Aquí tenia més informació de l'error.

L'error:


i es repeteix en un segon curs que he fet a partir de l'anterior:


  
Ho vaig poder solucionar treien el seguiment de compleció del curs, però si ho fico de nou, torna a fallar. Ara mateix he tret al primer vincle aquesta opció i funciona, el segon vincle amb el seguiment de compleció fa l'error.




Gràcies amb antelació, salutacions

En resposta a DANIEL GARCIA CASAS

Re: Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Daniel,

Ens ho hem estat mirant i sembla que el problema podria estar en la configuració del seguiment de compleció d'alguna de les activitats.

Per això s'hauria de comprovar desactivant aquest seguiment en les activitats, una per una, fins a trobar la que està donant problemes. D'entrada no us ho hem fet, ja que la desactivació del seguiment en les activitats que ja han realitzat alguns alumnes, farà que perdin el seu progrés.

Si no ho aconseguiu, digueu-nos'ho.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid availability structure (->c, ->showc mismatch)

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Daniel,

Hem estat mirant els paràmetres de les unitats i hem vist que les últimes: Millora i recuperació / Avaluacions i coavaluacions, eren diferents. En aquestes el seguiment no permetia que l'alumne donés per vàlida la tasca. Hem posat que en entrar quedi com a validada, igual que la resta, i ara es visualitza correctament.

Com pots veure hem habilitat el seguiment de compleció tant al primer com al segon curs que ens has enviat, i funcionen correctament.

Salutacions,

Isabel