Problemes en restaurar un curs

Problemes en restaurar un curs

von Juan Pedro Arcos Escribano -
Anzahl Antworten: 3

He intentat restaurar dos cursos (més de 20Mb) aprofitant el servei de Gestió. Al Moodle del nostre centre.

Bé tots dos els tinc ja a Selectors de fitxers/Fitxers. Un d'ells l'he pogut restaurar sense problemes però amb l'altre (course178)  no ho he aconseguit. M'apareix:



Em podeu donar un cop de mà?

He fet consulta prèvia al fòrum i he vist consultes sobre pujar arxius gran, restaurar cursos,... però no he encertat a trobar l'ajut.

Gràcies!!

Als Antwort auf Juan Pedro Arcos Escribano

Re: Problemes en restaurar un curs

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Juan Pedro,

Us hem restaurat el curs dins de 3r ESO - prova, sense els continguts remots.

Us donava error perquè al vostre Moodle teniu desactivat el connector Marsupial, que és el que permet els continguts remots com els llibres de Teide. Amb el connector activat es poden restaurar els enllaços als continguts remots, però tot i això no hi podeu accedir, ja que necessiteu les credencials dels llibres que en tot cas hauríeu de contractar amb els proveïdor en qüestió. Llavors, què voleu que fem?

1. Deixem el curs tal com està, sense els continguts remots de Marsupial.

2. Activem el connector de Marsupial i restaurem els enllaços. I us poseu en contacte amb els proveïdor per contractar les credencials dels llibres.

3. Eliminem el curs.

Restem a l'espera de la vostra resposta.

Salutacions,

Isabel

Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes en restaurar un curs

von Juan Pedro Arcos Escribano -

Isabel,

Fet.

He parlat amb el company que em demanava la restauració del curs i ha optat per l'opció 1. És a dir la restauració que ens heu fet vosaltres sense accés als continguts Marsupial.

Això si, el curs l'he posat a la categoria 3r ESO i he suprimit la subcategoria de prova que havíeu creat.

Moltes gràcies!