càrrega d'usuaris

càrrega d'usuaris

von MONTSERRAT GELIS BOSCH -
Anzahl Antworten: 5

Hola,

He creat un fitxer amb els alumnes nous que he de donar d'alta del moodle a partir del document "saga2moodle2"

He pujat el fitxer al moodle i em surt la previsualització correctament. Tinc activat que es puguin repetir les adreces de correu i els he posat el correu username@mail.invalid

Però em dóna error, no puja cap usuari i diu error desconegut i que l'adreça no és vàlida.

Us passo un --enllaç eliminat-- per si detecteu algun error i l'adreça del moodle

Moltes gràcies!!!

Montse

(Editat per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dijous, 14 setembre 2017, 23:03)

Als Antwort auf MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: càrrega d'usuaris

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bon dia Montse,

De vegades no funciona correctament la generació automàtica de correus username@mail.invalid. T'hem enviat al correu de la XTEC l'arxiu modificat perquè el carreguis directament. No hauria de donar problemes.

Veuràs que hem afegit al final una columna email amb els correus definitius generats.

Salutacions,
Isabel
Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: càrrega d'usuaris

von MONTSERRAT GELIS BOSCH -

Moltes gràcies, ha anat perfecte.

Teniu algun fitxer generador com el saga2.moodle2.ods amb la columna de les adreces afegida perquè no ens torni a passar?

Gràcies per tot!

Montse

Als Antwort auf MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: càrrega d'usuaris

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola,

Ho hem fet mitjançant una fórmula al LibreOffice. Us ho explico:

  • Títol de columna: email
  • Segona cel·la: escriure =A2&"@mail.invalid" i Enter.
  • Resta de cel·les: seleccionar la segona casella i arrossegar-la fins al final de la columna. S'hauran generat automàticament tots els correus.

Per últim, cal copiar tota la columna i enganxar-la de manera especial, sense fórmules, a la columna del costat. Eliminar la columna email original perquè no quedi cap columna amb fórmules abans de desar el document CSV. Ja el teniu preparat.


Salutacions,

Isabel