No es poden eliminar les còpies de seguretat

No es poden eliminar les còpies de seguretat

de EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Número de respuestas: 5

Bona tarda,

No aconsegueixo que el professorat esborri les còpies de seguretat que queden al servidor.

Abans ho podia fer jo des del gestor de fitxers però ara em queda la pantalla amb una capa gris i no les esborra al confirmar. Pel que he anat llegint, això s'arreglarà amb l'actualització de l'octubre? o he d'entrar un per un?

Gràcies



En respuesta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: No es poden eliminar les còpies de seguretat

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Eulàlia,

Efectivament això quedarà solucionat a l'actualització d'octubre.

Però si teniu molta necessitat d'eliminar-les, ho podeu fer per un altre camí. Primer us heu d'autenticar al Moodle com a administradora.
Després heu d'accedir al perfil de l'usuari/ària propietari/ària de la còpia des de la mateixa pantalla de Gestió de fitxers o des d'Explora la llista d'usuaris, cliqueu sobre el nom, i un cop allà heu d'anar al bloc Administració i pitjar Inicia sessió com a, i Continua.

Després entreu a un curs qualsevol i des del bloc lateral Administració del curs, podreu anar a Restaura i realitzar el mateix procés d'eliminació de còpies per part dels usuaris. Heu de pitjar a Gestiona els fitxers de còpia de seguretat. Un cop dins les podreu suprimir.

Salutacions,

Isabel

En respuesta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: No es poden eliminar les còpies de seguretat

de EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Gràcies... m'ho volia estalviar, però estem apurats d'espai.

Hi ha un curs que no puc esborrar perquè el professor ja està donat de baixa. M'ho podeu fer vosaltres?

El propietari del curs és Antonio Pascual.

Gràcies

En respuesta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: No es poden eliminar les còpies de seguretat

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Eulàlia,

Ens pots passar l'URL del vostre Moodle i el nom complet del curs que vols eliminar, si us plau?

Salutacions,

Isabel

En respuesta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: No es poden eliminar les còpies de seguretat

de EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Institut Joan Oliver

http://agora.xtec.cat/ies-joan-oliver/moodle/

El curs és "Treball de síntesi 1r ESO. Viatge a l'antiga Grècia". Ahir no n'hi havia cap més per esborrar.

Gràcies