gestio serveis àgora

gestio serveis àgora

by Nuria Franquesa Niubo -
Number of replies: 5
Bon dia, Com donar d'alta la persona gestora de moodle a la Gestió dels Serveis dÀgora? Ja fa temps que s'ocupa de tota l'admisnistració i gestió del MOODLE del centre i no s'ha donat d'alta mai. Ara volem esborrar cursos i sembla que aquest pas és imprescindible Moltes gràcies!
In reply to Nuria Franquesa Niubo

Re: gestio serveis àgora

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dai Nuria,

Per designar gestors de centre al Portal d'autogestió del servei ha d'entrar un gestor que ja hi hagi designat i afegir el nou, si no hi hagués cap gestor designat, ho hauríeu de fer amb l'usuari del centre. Però tingueu en compte que el gestor es refereix només al Portal i des d'allà podeu gestionar arxius grans, però no es poden eliminar cursos.

Això es fa des del propi Moodle. Si voleu atorgar un rol diferent a algún usuari ho podeu fer des d'Administració Ι Administració del lloc Ι Usuaris Ι Permisos, i després aneu a Administradors del lloc o Assigna rols globals (depenent del rol que vulgueu que tingui).

Salutacions,

Isabel


In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: gestio serveis àgora

by isabel lucio -

Hola Isabel, sóc l'administradora i gestora del moodle de la que et parla la Núria.

Una puntualització, podem esborrar cursos, cap problema, però no puc esborrar les còpies de seguretat obsoletes ni els fitxers antics que no s'utilitzen des de fa molts anys.

Estic intentant eliminar còpies de seguretat i fitxers antics amb el perfil d'administradora i seguint les instruccions però en arribar a la pantalla final on hauria de confirmar, està com esborronada en gris i no em deixa fer res. Ho he provat des d'informes, gestió de fitxers i des d'informes, ocupació del disc-còpies de seguretat i no puc fer-ho. 

He comprovat també els permisos del perfil d'administrador i veig que els te tots activats.

En un fòrum hem vist que els passos correctes eren entrar al Portal agora moodle:
el meu agora
gestor de fitxers
fitxers moodle 2X

El problema és que no puc entrar a la gestió en el portal agora moodle, tampoc no hi ha hagut que jo sàpiga, mai cap gestor. Com ho podem fer? l'usuari de centre te una contrasenya que no sabem i que no veiem la manera de saber-la.

Perdona per tantes preguntes, podríem anar funcionant però suposo que arribarà un moment que emplenarem el disc tontament si no fem alguna cosa...

Gràcies per endavant,

Isabel

In reply to isabel lucio

Re: gestio serveis àgora

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Isabel,

La pantalla en gris és una incompatibilitat que tenim registrada i que quedarà solucionada a la propera actualització del Moodle que es farà a l'octubre.

Per poder eliminar fitxers, podeu fer servir un altre camí. Primer us heu d'autenticar al Moodle com a administrador/a.
Després heu d'accedir al perfil de l'usuari/ària propietari/ària de l'arxiu des de la mateixa pantalla de Gestió de fitxers o des d'Explora la llista d'usuaris, cliqueu sobre el nom, i un cop allà heu d'anar al bloc Administració i pitjar Inicia sessió com a, i Continua.

Després entreu a un curs qualsevol i des del bloc lateral Administració del curs, podreu anar a Restaura i realitzar el mateix procés d'eliminació de còpies per part dels usuaris. Heu de pitjar a Gestiona els fitxers de còpia de seguretat. Un cop dins les podreu suprimir.

Quant al Portal, si no teniu cap gestor que porti el portal llavors no hi teniu cap còpia de seguretat. El Portal es fa servir per pujar còpies de seguretat d'entre 10 i 200MB, tot i que també es pot fer des de repositoris externs.

Si ens indiqueu el nom del vostre centre, podem comprovar si teniu cap gestor designat.

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: gestio serveis àgora

by isabel lucio -

Moltes gràcies Isabel!

Pel camí que m'indiques he pogut esborrar les antigues.

El nom del centre és Eugeni d'Ors (de Badalona doncs n'hi ha 2 amb el mateix nom), volia entrar per arreglar això i no he pogut, no se si mai he estat jo o algú altre enregistrat. Només puc entrar com a persona usuari als serveis d'agora però no com gestora del moodle del centre.

Salut,

Isabel