no carrega nous usuarios amb el fitxer CSV

no carrega nous usuarios amb el fitxer CSV

par Jordi Tordera Soler,
Nombre de réponses : 1

Carrego el fitxer CSV i es previsualitza correctament, seguexi els passos per carregar usuaris i em posa "No s'ha afegit l'usuari. Error desconegut" a la primera columna en tots. També em diu que " l'adreça de correu no és vàlida".

Tots els usuaris tenen la mateixa contrasenya però ja imposo canvi per a tots. Ho he provat amb les contrasenyes del fitxer saga2moodle2.ods i tampoc funciona.

Òbviament tinc les cohorts creades i tot com sempre feia... HELP!!!


Gràcies!

Jordi

https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/pluginfile.php/242/mod_forum/post/368612/moodle.csv

En réponse à Jordi Tordera Soler

Re: no carrega nous usuarios amb el fitxer CSV

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Jordi,

Per poder carregar els usuaris correctament hauràs d'afegir una columna a l'arxiu csv, amb els correus electrònics.

Per fer-ho ràpidament, sense que hagis de picar un per un els username @mail.invalid, t'explico el procés.:

  1. Obrir l'arxiu csv.
  2. Crear la columna amb el títol email al final (després de city).
  3. A la primera cel·la, sota del títol afegir la següent fórmula =A2&"@mail.invalid"  i pitjar Enter (veureu que apareix el username corresponent amb la terminació del correu)
  4. Després, seleccioneu aquesta primera cel·la i arrossegueu-la fins al final de la taula d'usuaris (veureu que us generarà la llista sencera amb els correus).
  5. Per últim, heu de seleccionar la columna amb totes les dades, copiar-la i enganxar-la a la columna del costat (atenció: Enganxat especial sense fórmules) i elimineu la columna anterior.
  6. Deseu el fitxer amb format CSV.

Prova de carregar-ho amb aquesta modificació.

Salutacions,

Isabel