âgora i moodle no trobat en el servei

âgora i moodle no trobat en el servei

von Elvira Fonoll Regal -
Anzahl Antworten: 2

Hola resulta que tenim el moodle una mica abandonat i ara volem revifar-lo i atès que fa dos cursos que no sóc coordin Tac era urgent nomenar un nou gestor que és el qui ara és el coordinador TAC, no sé si vaig ser jo mateixa per error o què vaig entrar fa dos dies al portal àgora i vaig veure que havia el meu nom encara  com gestora i vaig intentar canviar-lo, en aquell moment no tenia a mà el usuari xtec del nou gestor i no se si vaig desar o què devia fer ...ara he pogut nomenar-lo com a gestor però no consta que tinguem servei , que si que tenim el moodle de l'institut FerranTallada http://agora.xtec.cat/iesferrantallada/moodle/


ês un error meu ?com és possible que el portal âgora em digui que no tenim cap servei? de fet el moodle hi és  i he autoritzat uns cursos ....sisplau necessito alguna resposta

Als Antwort auf Elvira Fonoll Regal

Re: âgora i moodle no trobat en el servei

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Elvira,

Hem entrat al portal d'autogestió i tot sembla correcte. Teniu el servei activat i com a únic/a gestor/a hi ha mfonoll3.

Et recomanem que tornis a entrar al portal i afegeixis el nou gestor de nou. Pot haver sigut un error puntual de la xarxa.

Salutacions,

Isabel

Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: âgora i moodle no trobat en el servei

von Elvira Fonoll Regal -

uf ! menys mal , moltes gràcies potser no vaig desar els canvis ho tornaré a provar , reitero les gràcies


salutacions