Fòrum Àgora-MOODLE

Gestió de fitxers - Alliberar espai

Imatge Joan Lloret Pujol
Gestió de fitxers - Alliberar espai
per Joan Lloret Pujol - dimecres, 6 setembre 2017, 17:21

Hola,

estic intentant alliberar espai al servidor.

Com administrador he entrat al gestor de fitxers. He filtrat els documents amb extensió .zip

• Com puc saber quins d'aquests fitxers puc eliminar? (legacy, content, backup)

• Intento eliminar fitxers i la finestra de confirmació em surt difuminada i els botons Confirma/Cancela no estan activats. Quan es poden eliminar?

• Dins d'un curs tinc la carpeta: Fitxers del curs heretats. Es pot fer una neteja ràpida d'aquesta carpeta?

Salut!!!

Joan

Imatge Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)
Re: Gestió de fitxers - Alliberar espai
per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - dijous, 7 setembre 2017, 12:48

Bon dia Joan,

• Com puc saber quins d'aquests fitxers puc eliminar? (legacy, content, backup)

Els filtres dels arxius es refereixen al tipus. En aquest cas es tracta de legacy (fitxers heretats), content (contingut) i backup (còpies de seguretat).

• Intento eliminar fitxers i la finestra de confirmació em surt difuminada i els botons Confirma/Cancela no estan activats. Quan es poden eliminar?

És una incompatibilitat que tenim registrada i que quedarà solucionada a la propera actualització del Moodle que es farà a l'octubre.

Per poder eliminar fitxers, podeu fer servir un altre camí. Primer t'has d'autenticar al Moodle com a administrador.
Després has d'accedir al perfil de l'usuari/ària propietari/ària de l'arxiu des de la mateixa pantalla de Gestió de fitxers o des d'Explora la llista d'usuaris, cliques sobre el nom, i un cop allà has d'anar al bloc Administració i pitjar Inicia sessió com a, i Continua.

Després entres a un curs qualsevol i des del bloc lateral Administració del curs, podràs anar a Restaura i realitzar el mateix procés d'eliminació de còpies per part dels usuaris. Has de pitjar a Gestiona els fitxers de còpia de seguretat. Un cop dins les podràs suprimir.

Això pot servir per fer neteja de les còpies de seguretat, però pels fitxers de contingut o de trameses dels alumnes ho hauràs de fer reiniciant els cursos, o bé pots esperar a l'actualització d'aquest octubre.

• Dins d'un curs tinc la carpeta: Fitxers del curs heretats. Es pot fer una neteja ràpida d'aquesta carpeta?

Per eliminar carpetes de fitxers heretats pots anar a Administració Ι Fitxers heretats, i després Edita els fitxers del curs heretats. Des d'allà els pots seleccionar i suprimir. Si ja vénen estructurats dins d'una carpeta prèviament, podràs suprimir la carpeta sencera, sinó haurà de ser un per un.

Salutacions,

Isabel

Imatge Joan Lloret Pujol
Re: Gestió de fitxers - Alliberar espai
per Joan Lloret Pujol - dijous, 7 setembre 2017, 13:03

Moltes gràcies!!!