Fòrum Àgora-MOODLE

S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive

 
Josep Suller
S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Josep Suller Roca - dimarts, 5 setembre 2017, 12:59
 

hola

No podem accedir des de Moodle a Dropbox i Google Drive.

Sempre ho havíem fet sense problemes i ara no funciona. Suposo que deu ser alguna actualització que s'ha fet del Moodle i ara s'ha de canviar alguna cosa des d'administrador?

Què hem de fer perquè tornin a funcionar?

El nostre Moodle és: agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/

Adjunto error de Dropbox.

Amb Google Drive es queda com a penjat.

Ja direu

Moltes gràcies

Salutacions

Josep Suller

EOI Tarragona



Imatge Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - dimarts, 5 setembre 2017, 13:49
 

Bon dia Josep,

No tenim constància que hi hagi hagut cap problema amb l'actualització del Moodle i els accessos als repositoris externs.

Sembla que heu de revisar la configuració dels repositoris i confirmar que les URIs i les APIS són correctes.

Si després de revisar els paràmetres dels repositoris (Dropbox i Google Drive) seguiu tenint problemes, ho tornarem a mirar, però sembla que la configuració que teniu al Moodle és correcta.

Salutacions,

Isabel


Josep Suller
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Josep Suller Roca - dimecres, 6 setembre 2017, 11:30
 

hola

No sé quins paràmetres hauria de posar i on posar-los. Fa anys que ens funciona perfectament. No hem canviat res i, de sobte, ara quan hem arribat de les vacances d'estiu. No funciona.

He vist que li passa a altres escoles. Suposo que serà algun problema de l'última actualització?

Si us plau, ja ens direu que hem de fer.

Gràcies

Josep

EOI Tarragona


Imatge Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - dijous, 7 setembre 2017, 09:33
 

Bon dia Josep,

La configuració actual sembla correcta dins del Moodle però cal revisar els codis ID Client i Secret, i assegurar que concordin amb els dels respectius repositoris.


Et recomanem que reconfiguris els repositoris i tornis a realitzar el procés des del principi. Pots consultar els diferents processos a:


Salutacions,

Isabel

Imatge Elisabet Birosta Massoni
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Elisabet Birosta Massoni - dijous, 7 setembre 2017, 11:15
 

Bon dia,

Quan volem penjar un fitxer des del Dropbox ens surt l'error següent:

error dropbox


Des de Gestió de fitxers hem pogut restaurar el curs.


Hi ha algun problema amb el Dropbox?


Gràcies

Imatge Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - dijous, 7 setembre 2017, 13:36
 

Bon dia Elisabet,

No tenim constància de cap problema amb el Dropbox. Sempre pots revisar la configuració del repositori per comprovar que les dades de connexió són correctes.

Nosaltres entrem sense cap tipus de problema.

Salutacions,

Isabel

Josep Suller
Re: S'ha perdut la connexió a Dropbox i Google Drive
per Josep Suller Roca - dijous, 7 setembre 2017, 13:54
 

hola

Sembla que finalment ho he pogut arreglar.

He tornar a crear (de zero) la configuració. Penso que el problema era que amb l'última actualització, s'ha canviat (al menys per a EOIs) la direcció de Moodle.

Per si algú més es troba en aquest problema, jo ho he aconseguit arreglar així:

Enlloc de http://agora.xtec.cat/XXXXXX/moodle/admin/oauth2callback.php (com diu a les instruccions), s'ha de posar http://agora-eoi.xtec.cat/XXXXXXXX/moodle/admin/oauth2callback.php (tant en Goodle Drive com a Dropbox)

Per cert, les instruccions d'Atenea són bastant diferents a les pantalles que surten a les noves versions de Google Drive i a Dropbox.

Gràcies

Salutacions

Josep