Comportaments de la preguntes dins d'un qüestionari.

Comportaments de la preguntes dins d'un qüestionari.

by Eduardo Franco Pascual -
Number of replies: 4

Hola a tothom.

És la meva intervenció en aquest fòrum i no sé si em sabré explicar.

Tinc curs en el que només tinc qüestionaris amb problemes que vull que facin els alumnes.

Aquests qüestionaris tenen el número il·limitat d'intents.

El que vull és que els facin tantes vegades com calgui per a que el resultat sigui el 100% d'encerts.

El que vull és en que cada intent no apareguin les respostes que ja estan correctes i per això en l'apartat de "comportament de la pregunta" poso aquests paràmetres:

Comportament de la pregunta

Barreja dins de les preguntes Ajuda: "Barreja dins de les preguntes"
  No  Sí 
Com es comporten les preguntesAjuda: "Com es comporten les preguntes"
  Interactiu amb intents múltiples  Mode adaptatiu  Mode adaptatiu (sense penalitzacions)  Retroacció diferida  Retroacció diferida amb QBC (CBM)  Retroacció immediata  Retroacció immediata amb QBC (CBM) 
Permet tornar a respondre a la pregunta dins un mateix intentElement avançatAjuda: "Permet tornar a respondre a la pregunta dins un mateix intent"
  No  Els estudiants poden tornar a respondre a qualsevol pregunta acabada 
Cada intent reprèn l'anteriorElement avançat Ajuda: "Cada intent reprèn l'anterior"
  No  Sí 


Però cada vegada que tornen a fer un intent nou surten per contestar totes les preguntes en blanc.

No sé si faig alguna cosa malament.

Moltes gràcies

In reply to Eduardo Franco Pascual

Re: Comportaments de la preguntes dins d'un qüestionari.

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Eduardo,

En aquest cas tan concret, no hi ha cap modalitat de Comportament de la pregunta que s'ajusti al que demanes.

Pots consultar les diferents modalitats en el següent enllaç, i potser trobaràs alguna altra opció que sigui interessant.

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Comportaments de la preguntes dins d'un qüestionari.

by Eduardo Franco Pascual -

Perdona que et molesti una altre vegada, però l'opció

Cada intent reprèn l'anteriorElement avançat Sí 

Si la resposta és "SI" no hauria de ensenyar les preguntes que ja s'han encertat, però no funciona.

Es això el que no entenc.

In reply to Eduardo Franco Pascual

Re: Comportaments de la preguntes dins d'un qüestionari.

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Eduardo,

En principi quan marques a Cada intent reprèn l'anterior, es mostren totes les preguntes, tant les correctes com les incorrectes.

Una possible opció per permetre reintentar una pregunta fallada, seria que es comporti amb el Mode adaptatiu. D'aquesta forma dins d'un mateix intent l'alumne podria comprovar la resposta tot just després de contestar i veure si és correcta o no. També pots marcar que cada intent depengui de l'anterior i que no hi hagi penalització per intent.

Només és una idea. Tot queda a disposició del teu criteri.

Salutacions,
Isabel