Problema per esborrar còpies de seguretat

Problema per esborrar còpies de seguretat

par LUIS ALEMANY BURCH,
Nombre de réponses : 5

Hola,

Quan intento esborrar diferents còpies de seguretat em surt el desplegable que em demana si estic segur, amb l'opció de confirmar o cancelar, però tot difuminat i quan clico em retorna a la pantalla inicial. Abans no passava, hi ha algun problema?


http://agora.xtec.cat/ies-brugulat/moodle/report/coursequotas/filemanager.php?backups=true&sort=filesize&dir=DESC


Gràcies.

Annexe Captura.PNG
En réponse à LUIS ALEMANY BURCH

Re: Problema per esborrar còpies de seguretat

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Lluís,

Per esborrar còpies de seguretat has d'anara a Administració - Restaura

Després veuràs un llistat amb les còpies de seguretat de les quals ets usuari. Has de pitjar a Gestiona els fitxers de còpia de seguretat. Un cop dins les podràs suprimir.


Per saber-ne més pots consultar la PMF - Com s'esborren les còpies de seguretat?

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema per esborrar còpies de seguretat

par LUIS ALEMANY BURCH,

Bon dia,

Com a usuari no hi ha problema. El problema sorgeix quan com administrador vull esborrar còpies d'altres usuaris.

Gràcies.

En réponse à LUIS ALEMANY BURCH

Re: Problema per esborrar còpies de seguretat

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia,

Provisionalment, mentre esbrinem què està passant:

Per poder eliminar els cursos d'altres usuaris com a administrador has de seguir el mateix procés, però abans has d'iniciar sessió com l'usuari/ària propietari de la còpia, t'explico com:

Primer t'has d'autenticar al Moodle com a administrador.
Després has d'accedir al perfil de l'usuari/ària propietari de la còpia Administració | Administració del curs | Usuaris | Comptes | Explora la llista d'usuaris, cliques sobre el nom, i un cop allà has d'anar al bloc Administració i pitjar Inicia sessió com a, i Continua.


Després entres a un curs qualsevol i des del bloc lateral Administració del curs, podràs anar a Restaura i realitzar el mateix procés d'eliminació de còpies per part dels usuaris que ja coneixes.

Evidentment els mateixos usuaris poden eliminar les seves còpies com ja saps, així que et recomanem que com a administrador recordis als professors/es que eliminin les seves pròpies còpies.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema per esborrar còpies de seguretat

par LUIS ALEMANY BURCH,

Gràcies Isabel,

Ens podeu avisar en aquest mateix fil quan la incidència estigui arreglada?

Gràcies.