Notícies d'ÀGORA

Imatge Administrador/a Espai de suport
La incidència amb els servidors ha estat resolta
per Administrador/a Espai de suport - dijous, 13 setembre 2018, 16:11

Us informem que la incidència que provocava un comportament erroni a Àgora ha estat resolta i que la gestió de la memòria dels servidors ja és correcta.

Per tant, esperem que pugueu seguir treballant amb Àgora-Moodle amb normalitat.

Disculpeu les molèsties ocasionades.

Àgora
Possibles talls de serveis degut a millores del servei
per Administrador/a XTEC - dilluns, 3 setembre 2018, 08:52

Durant la darrera setmana d'agost i la primera setmana de setembre es duran a terme un seguit d'intervencions per millorar el servei d'Àgora, per això es poden produir talls puntuals durant la primera setmana de setembre.

Us mantindrem informats

(Editat per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dimecres, 29 agost 2018, 11:18)

Imatge Francesc Busquets
Arriba la MoodleMoot 2018 a Barcelona, del 27 al 29 de juny!
per Francesc Busquets - divendres, 29 juny 2018, 15:46

MootES 2018

Des de Glasgow, passant per Kassel a Alemanya i Alba-Luia a Romania, Moodle viatja per tota Europa amb les MoodleMoots!

Una MoodleMoot és un congrés dedicat als usuaris, desenvolupadors i administradors del popular sistema de gestió de cursos de programari lliure Moodle per aprendre, compartir i col·laborar per a empoderar els educadors per a fer un món millor!

La MoodleMoot Spain 2018, que se celebrarà al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada al bell mig de Barcelona, és la primera Moot a l’Estat espanyol organitzada per Moodle HQ, que té la seu central a Austràlia.

Durant 3 dies, es compartiran experiències i es parlarà de noves tendències i de diversos temes: maneres de millorar l’aprenentatge amb Moodle (gamificació, learning analytics…), l’ús de Moodle per cobrir necessitats formatives al sector empresarial, usos creatius de la plataforma per a millorar l’ensenyament-aprenentatge (accessibilitat, eines col·laboratives…) i l’aspecte més tècnic de Moodle (desenvolupament de funcionalitats, UX…)

(Editat per Administrador/a Espai de suport - Missatge original enviat el divendres, 18 maig 2018, 12:09)

(Editat per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dilluns, 4 juny 2018, 13:40)

Actualització del registre de Moodle per als usuaris de Moodle Mobile
per Administrador/a Espai de suport - dilluns, 28 maig 2018, 13:27

Com ja sabreu, el Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea va entrar en vigor el 25 de maig de 2018.

Aquells que utilitzeu l'aplicació Moodle Mobile per a Android i iOS, haureu d'actualitzar el registre del vostre Moodle a Moodle.net si voleu seguir rebent les notificacions al mòbil. A continuació trobareu els passos a seguir:

1. Entreu al Moodle i aneu a Administració del lloc Ι Registre. Comproveu que la informació és correcta.

2. Aneu al final de la plana i Actualitzeu el registre.

2.1 Pot ser que us aparegui un missatge superior en color vermell, perquè accepteu el processament de dades dels vostres usuaris, abans de poder fer el registre.

Després d'acceptar, podreu tornar a Actualitzar el registre.

Com sempre, si teniu qualsevol dubte relacionat amb aquesta actualització del registre per rebre notificacions al mòbil, ens ho podeu fer arribar mitjançant els mecanismes habituals (Fòrum Moodle o Formulari de contacte SAU).

Actualització dels espais d'Àgora
per Administrador/a Espai de suport - dijous, 20 juliol 2017, 16:17

Novetats a Moodle 3.2.3

S'ha dut a terme el canvi de versió del Moodle a tots els espais d'Àgora i Àgora-EOI per actualitzar-la a la 3.2.3.

Aquesta versió incorpora principalment les següents millores generals de Moodle:

Pel professorat Per les persones administradores/gestores Per a tothom
  • Millores en la reproducció de clips multimèdia
  • Gràfics d’informes interactius
  • Bloqueig de temes de debat als fòrums
  • Exportació a format de portafoli digital dels enviaments i avaluacions d’un taller
  • El professor pot modificar opcions escollides per l’alumne en l'activitat "Consulta"
  • La rúbrica de la tasca admet valors negatius
  • Creació de "Tours" (passejades guiades per la pantalla) per a usuaris novells
  • Nou reproductor per defecte: VideoJS
  • Conformitat amb els proveïdors LTI2
  • Data de finalització dels cursos
  • Accés ràpid a missatgeria i alertes
  • Accés ràpid a l’administració de Mobile app
  • S’han afegit funcions globals de cerca al mòdul "Qüestionari"

Podeu consultar la llista completa de millores a la pàgina oficial de Moodle (en anglès):

Novetats a Nodes a 4.7.5

L'actualització d’Àgora-Nodes que s'ha desplegat el 18 de juliol inclou les següents novetats:

• Elecció de l'idioma d'administració al vostre perfil.

• Millores a l'editor de text.

• Millores en la seguretat de l'accés a pàgines protegides.

Podeu consultar la llista completa de millores a la pàgina oficial de Wordpress (en anglès):

Com sempre, si detecteu alguna incidència i/o teniu qualsevol dubte relacionat amb aquestes actualitzacions ens ho podeu fer arribar mitjançant els mecanismes habituals (Fòrum Moodle, Fòrum Nodes o Formulari de contacte SAU).