Omet notícies d'àgora

Actualització dels espais Intraweb d'Àgora
per Administrador/a XTEC - divendres, 18 juliol 2014, 09:54

intraweb3.png

S'ha completat el procés d'actualització dels espais Intraweb d'Àgora de tots els centres. En el cas dels centres que facin ús del mòdul de documents i del de connexió amb el Moodle, cal que els administradors d'aquests espais facin les tasques que s'indiquen en aquesta pàgina.

Així mateix, us recordem que teniu a la vostra disposició la guia bàsica de la Intraweb 3.0, basada en el Zikula 1.3. En cas que us trobeu amb qualsevol incidència o vulgueu fer qualsevol consulta, si us plau, contacteu amb nosaltres a través del fòrum d'Àgora-Intraweb.

Imatge Administrador/a XTEC
Tasques a realitzar al Moodle en finalitzar el curs
per Administrador/a XTEC - dilluns, 7 juliol 2014, 17:12

wipe-97583_640.pngDesprés d'utilitzar l'espai Moodle durant tot el curs escolar és important deixar-ho preparat per a la posada en marxa del curs següent. Algunes de les tasques que es recomana fer durant aquest període són:
  • Còpies de seguretat dels cursos: generar-les, descarregar-les i guardar-les en local.
  • Gestió d'usuaris i cohorts: esborrament dels usuaris que canvien de centre, esborrament en massa dels que el deixen i actualització de cohorts.
  • Preparació de cursosreinicialització dels cursos que es continuaran utilitzant el curs vinent, esborrament dels cursos antics…

Podeu trobar més informació a la pregunta freqüent Quines tasques cal fer quan finalitza el curs?

NOTA (7/7/2014): Els cursos reiniciats abans d'aquesta data han de tornar-se a reiniciar per tal que s'eliminin tots els fitxers associats al curs, com per exemple, fitxers de les tasques trameses per l'alumnat.

Guia bàsica de la Intraweb 3.0
per Administrador/a XTEC - dijous, 17 abril 2014, 09:16

Logotip Intraweb

Les intranets d'Àgora es troben actualment en procés de d'actualització a la nova versió Intraweb 3.0, que presenta importants millores pel que fa al rendiment i la seguretat del sistema. Aquesta actualització s'està fent de manera automàtica i progressiva a totes les intranets, sense que calgui cap acció prèvia per part dels administradors dels centres. Un cop realitzada l'actualització, les persones designades com a gestors d'Àgora rebran un missatge comunicant-los que la seva intranet està ja funcionant amb la nova versió.

Tot i que el funcionament de la Intraweb 3.0 és molt similar al de la versió anterior, hi ha alguns canvis que cal que els administradors tingueu en compte. Per aquest motiu i, també, per a recollir en un mateix punt informació sobre com començar amb la Intraweb, s'ha publicat una guia bàsica del servei que trobareu en aquest URL. La informació sobre els canvis més significatius en la nova versió es troben a aquesta pàgina de la guia bàsica.

Per qualsevol dubte o aclariment, si us plau adreceu-vos al fòrum d'Àgora-Intraweb.

Imatge Administrador/a XTEC
Preguntes noves als qüestionaris de Moodle
per Administrador/a XTEC - dilluns, 24 febrer 2014, 10:06

quizz.png

A la darrera actualització d'Àgora del passat 6 de febrer, es van incorporar quatre tipus de preguntes noves per als qüestionaris del Moodle. Aquestes preguntes han estat creades per l'Open University.

qtype_ddwtos.png Arrossega dins d'un text: Les paraules que falten al text s'omplen arrossegant i deixant anar.

qtype_ddmarker.png Arrossega marcadors: Permet definir els marcadors que s'hauràn d'arrossegar sobre una imatge de fons.

qtype_ddimageortext.png Arrossega sobre una imatge: Permet arrossegar imatges o texts dins d'una imatge.

qtype_gapselect.png Selecciona paraules que falten: Permet crear preguntes d'omplir forats en què les paraules que falten dins d'un text s'emplenen utilitzant menús desplegables.

Imatge Administrador/a XTEC
Actualització del servei i migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora al Moodle 2
per Administrador/a XTEC - dimecres, 18 desembre 2013, 13:33

Migració al Moodle 2El proper dimecres 18 de desembre, de les 13h a les 15h, es durà a terme una actualització dels serveis d'Àgora que tindrà les afectacions següents:
  • Actualització de la pàgina principal del Projecte d'Àgora al Moodle 2. Durant l'actualització el servei no estarà disponible, és a dir, no es podrà accedir al fòrum de dubtes, ni a les notícies, ni a la documentació del lloc http://agora.xtec.cat
  • Actualització dels espais Moodle i Intraweb dels centres. Aquesta actualització no anirà acompanyada de cap aturada del servei. Els centres podran seguir treballant amb normalitat.