Música en família

Es tracta d’una proposta organitzada per l’escola bressol, dinamitzada per l’Aula de Música de Cervelló i subvencionada per Créixer Junts.
Un espai que busca enfortir el vincle entre l’infant i els seus familiars mitjançant la música.
A través de les cançons, els jocs de falda, les moixaines,… Llegeix més»

Projecte Aprenentatge i Servei, Apropem-nos!

L’escola bressol, juntament amb altres institucions del municipi de Cervelló, presentem als alumnes de 3er ESO de l’institut de Cervelló el projecte Aprenentatge i Servei, Apropem-nos!

Un projecte que pretén que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin
en l’exercici actiu de la ciutadania… Llegeix més»

POSEM A PUNT L’HORT DE L’ESCOLA

Amb la finalitat d’apropar la natura als infants i conviure amb aquest entorn de vida i creixement, les famílies ens han ajudat a posar a punt l’hort de l’escola.
Un espai per plantar, regar, observar, conviure… Quin privilegi poder tenir accés a aquests espais.
Gràcies famílies per… Llegeix més»