SORTIDA A LA GRANJA LES PEDRERES

Aquest curs 22-23, hem tornat a reprendre les sortides!!  i una d’ elles ha sigut a la Granja Les PEDRERES a Sant Fruitós de Bages!

Tant els mitjans com els grans hem visitat la granja-escola, i han pogut gaudir dels animals i de les instal·lacions. Els han pogut

observar, tocar, donar de menjar, ….Ha sigut una experiència molt enriquidora pels petits!

Fins la propera!

TREBALLEM LA TARDOR

Bona tarda!

Des de l’escola  volem compartir amb vosaltres un petit recull de les diverses activitats que,  estem treballant referent a la tardor. 🌰🍁🍄

Aprenem a través dels sentits.

FESTA DE LA CASTANYADA

A l’escola vam tenir dues castanyeres que van visitar als nens i  nenes.

L’ambient va ser tranquil i harmònic,  per tant els infants van gaudir de les danses proposades

i cançons típiques de la tradició.

Les castanyeres van anar amb molta cura per respectar l’ambient tranquil vestint-se davant dels infants

i introduint-los en la tradicional història de la Castanyera.

A més a més, els grans de l’escola van menjar castanyes ben torrades i calentones.

Esperem que hagueu gaudit d’aquesta festa de la tardor.

BENVINGUDES FAMÍLIES!

L`equip de la llar d’infants Picarol us donem la benvinguda al curs 2022/23.

Us informem dels horaris del mes de setembre al centre durant  l’adaptació.

FEM DE CIENTÍFICS

Hola famílies!!

Aquesta setmana hem tingut la visita del Lab 0-6 sobre rodes de la FUB ( Manresa). Tots els infants de l’escola han pogut gaudir d’aquesta activitat tan enriquidora.

LA VISITA DELS PATGES REIALS

Avui han arribat a l’escola els patges i cada classe els havia preparat una carta demanant diverses coses.

Desitgem que els Reis Mags trobin la nostra escola; els hi esperem amb molta il·lusió.

VISITA DE LA MARIETA CASTANYERA!!

A l’escola ha arribat la Marieta Castanyera acompanyada pel Marrameu, el seu amic (titella) en Joan i la seva amiga la tortuga, els infants han gaudit molt del conte que ens ha explicat.

Fins el curs vinent Castanyera.

Bona castanyada famílies!!

Fins dimarts.

AUDICIÓ DE CLARINET

El día 22 d’ Abril  vam  gaudir d’ una audició de clarinet a càrrec de l’ Elisabet Casanovas.

Moltíssimes gràcies per il.lusionar-nos amb la música!!

Benvingudes famílies

L’equip de la Picarol us dóna la benvinguda al curs 20-21.

Durants aquests dies estem treballant amb il.lusió i ganes per obrir les portes el dia 14.

Us esperem

Bon curs.

NOU PERÍODE DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS SETEMBRE 2020

A partir del 7 de setembre de 2020 s’obre un segon període per presentar sol·licituds per les llars d’infants públiques de Manresa. Es podrà realitzar de manera telemàtica o presencial.

Preinscripció telemàtica

Termini:  del 7 a l’11 de setembre

Preinscripció presencial

Termini:  14 i 15 de setembre

Consulteu tota la informació  https://www.manresa.cat/web/menu/4658-preinscripcio-a-les-llars-d-infants-publiques

LLISTES BAREMADES LLAR D’INFANTS PICAROL

Totes les preinscripcions presentades a la llar d’infants l’Picarol han estat admeses, és a dir, tots tenen plaça.

PER CONSULTAR LA LLISTA PROVISIONAL PODEU CLICAR A L’ENLLAÇ

Si les famílies voleu fer RECLAMACIÓ s’ha de fer per correu electrònic a ensenyament@ajmanresa.catels dies 16 i 17 juny.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIO I MATRICULA:

Número sorteig llars d’infants: 13

ACTUALITZACIÓ INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2020-21

DATES PER FER LA SOL.LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

La preinscripció a les llars d’infants públiques de Manresa serà de l’1 al 12 de juny. La primera setmana del període de preinscripció (de l’1 al 5 de juny) es podrà fer de manera telemàtica.  La segona setmana (del 8 al 12 de juny), es podrà fer de manera presencial per aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procés telemàticament, amb l’objectiu de garantir l’equitat.

La preinscripció a les Llars d’Infants públiques es centralitza a l’Oficina d’Escolarització Muncipal (Carretera de Vic, 16). Tots els nens i nenes empadronats a Manresa reben una carta informativa amb els criteris i barems i les jornades de portes obertes abans de les dates de preinscripció.

Per més informació: https://www.manresa.cat/web/menu/4356-preinscripcio-escolar

Portes obertes 2020-2021

Benvingudes famílies

Degut a la situació actual, aquest curs les portes obertes són virtuals. En aquest vídeo podeu endinsar-vos i conèixer la nostra llar.

Matriculació

El període de matriculació es del 4 al 10 de juny.
Els documents necessaris per a la matriculació del curs 2019/20 estan en el següent enllaç

Matriculació

Salutacions equip Picarol

Model 233

Benvolgudes famílies,

Aquest any 2019 els Centres d’Educació Infantil autoritzats, hem d’informar a Hisenda de les despeses anuals que les famílies heu pagat a la Llar d’infants durant l’any 2018.

Model 233 “Declaración informativa por gastos en guarderías o centros de educación infantil autorizados” – Orden HAC/1400/2018 – BOE 27/12/2018

El nou model 233 ve derivat del fet que la AEAT ( Agencia Española de Administración Tributaria ) ha establert una nova deducció per a les mares treballadores o persona que tingui atribuïda la guarda custodia en exclusiva del menor, en la presentació Renda 2018.

El model 233 l’han de fer els titulars del centres d’educació infantil – llar d’infants públiques o privades – el termini de presentació està comprès entre l’1 de gener i el 15 de febrer. Les famílies no han de fer res relatiu aquesta declaració, ni presentar cap document.

Per a més informació podeu accedir al ” portal de declaraciones informativas 2018 ” de la web AEAT.

Model 233

Salutacions cordials

M.Dolors Plata

Visita del Guillem Catà dels alumnes del CFGS Educació Infantil a la Llar d´infants Picarol  21/11/18