LECXIT 2017/2018

Dilluns va tenir lloc a la Biblioteca Josep Pla l’acte de cloenda del programa LECXIT. Es tracta d’un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat i a la implicació de l’entorn dels nens i nenes que participen en el programa. El programa l’han dut a terme sis alumnes de 4t d’ESO que han tutoritzat sis nenes i nens de l’Escola Mediterrània. Esperem poder repetir el curs vinent i, fins i tot eixamplar-ne l’abast. Per això convidem mares i pares a aportar el seu granet de sorra. Si hi esteu interessats només heu de comunicar-ho al centre i us en donarem tota la informació. Comptem amb vosaltres per a la propera edició.