Espectacular “Com sona l’ESO” 2018!

Més d’una trentena d’alumnes de l’Institut Xaloc van ser presents a la trobada “Com Sona l’ESO”. Aquest projecte té el seu origen a l’any 2000 i aplega alumnes de centres educatius públics de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears. De l’Institut Xaloc hi van ser presents alumnes de tots els nivells, des de 1r fins a 4t d’ESO.

El repte és la realització d’un gran concert conjunt amb més de 1000 alumnes d’entre 12 i 17 anys. Aquest concert es prepara durant tot el curs a cada centre educatiu i conclou amb una estada conjunta de 3 dies prèvia al gran concert final. Enguany la ciutat que va acollir la trobada va ser Amposta.

L’experiència de viure en primera persona un gran esdeveniment musical va ser molt ben valorada per tot el nostre alumnat, que va gaudir de valent, però també es va esforçar molt per fer una actuació brillant!

Felicitats a tots i totes!

Aquí teniu l’enllaç amb l’espectacular actuació final:

I aquí l’aftermovie amb diferents moments de l’estada a Amposta: