Cicle de Debats+Música+Coreografies al centre Cívic

El alumnes de l’Institut Xaloc han començat la darrera setmana de curs realitzant diverses activitats al centre cívic de Les Roquetes. Per començar, els de 1r i 2n d’ESO van participar en un cicle de deats sobre diverses temàtiques proposades. Aquests debats s’han estat preparant intensament des de les últimes setmanes per dotar-los de contingut i informació, però també per explicar-los tècniques d’oratòria i argumentació.

A part dels debats, al Centre Cívic hi van actuar un grup d’alumnes que en les darreres setmanes han preparat diverses cançons i les han cantat davant la resta de companys del centre. També la interpretació musical en la que alumnes de 4t han mostrat el treball fet durant el curs.

L’acte es va completar amb una actuació de ball, en la que un grup d’alumnes va presentar la coreografia treballada al llarg de tot el curs.