Matrícula estudis postobligatoris

-dijous 6 de juliol de 9 a 14h, 1r de CF Activitats Comercials
-divendres 7 de juliol de 9 a 14h,2n de CF Activitats Comercials

Activitat Erasmus+

Avui dilluns, al parc de Les Mèlies, un grup d’alumnes de 2nESO de l’Institut de Vilafant han organitzat un taller de manualitats per nens i nenes de 5 a 10 anys del CEIP Sol i Vent. El taller forma part dels treballs finals del projecte… Llegeix més»

Dia mundial sense tabac.

El Consell Comarcal de l’Alt Empordà, des de l’any 2002, ha organitzat un Concurs Comarcal de Cartells, convocat entre els alumnes de tots els instituts de la Comarca fent ressó dels diferents lemes que l’OMS proposa per promoure que les qüestions relatives al tabac es… Llegeix més»

English Time

Els alumnes de 2n d’ESO han participat a la Masterclass de l’English Time, projecte intercentres que consisteix a fer una hora a la setmana d’un mínim de dues matèries no lingüístiques en anglès. Al llarg del matí han realitzat diversos tallers preparats pel grup de… Llegeix més»

Graduació 2 BAT

Acte de graduació de la 1a promoció de Batxillerat. ….deixareu l’institut però l’institut no us deixa, formeu part de la seva història……….no oblideu el vostre institut, Max Aub va escriure ” s’és d’on s’ha fet el Batxillerat”
Llegeix més»

Intercanvi Dinamarca 2017

Alumnat de 3r d’ESO participant d’un intercanvi amb alumnes de Dinamarca, hem visitat Girona Temps de Flors, Catedral, St Fèlix, St Pere de Rodes, Roses, Museu Dalí i per acabar biciletada visitant Vilabertran, Vilanova de la Muga i Castelló d’Empúries. Setmana intensa i molt ben… Llegeix més»

Taller de Kapla 1 ESO

Els alumnes de 1r d ´ESO han realitzat un taller de Kapla sosta la direcció d’en Lluis Xargay.
El Kapla és un joc pedagògic de construcció, amb peces regulars de fusta de pi, totes elles de la mateixa mida.
A través de la combinació sense encaixos els… Llegeix més»