Pràctica de Biologia: Com seria el meu fill/a?

Com serà el meu fill/a si en tingués un amb el meu company/a?

Gràcies els coneixements treballats a l’aula, els alumnes de l’optativa de Biologia de 4t han pogut donar resposta a aquesta pregunta. A partir dels resultats han fet una simulació mitjançant aplicacions informàtiques per dissenyar l’avatar del seu fill/a, complementant l’activitat d’aquesta manera amb la competència digital. Bona feina!

Certamen de lectura en veu alta

Han llegit molt bé avui la Joana M. (2n A ESO), l’Eloi S. (3r A ESO), l’Ània G. (3r D ESO) i en Jan I. (4t B ESO). No han estat seleccionats, però s’emporten el treball en grup, la feina feta i tota la il·lusió que han compartit a l’hora de treballar la lectura plegats. Han estat disset centres que avui han participat al Certamen de Lectura en Veu Alta, convocat per Enciclopèdia Catalana.

Sortida de Cicle Formatiu per conéixer el teixit empresarial

Els alumnes de cicle formatiu d’Activitats Comercials han conegut de primera mà la realitat d’empreses comercials tan diverses com Supermercat Esclat, el concessionari de vehicles Seat/Cupra, la botiga d’electrodomèstics Bazar El Regalo o una de les botigues més importants de roba de llit i llar com és Almacenes Sanchez.