Menjador

menjador-afa@institutviladomat.cat

• Servei diari de menjador.  Podeu consultar el Projecte de cuina ecològica

Els preus són els següents:

• Fixes: 6,33€
      • Esporàdics: 6,96 €

L’horari és de 14:40h a 16:00h.

Podeu consultar el menú mensual a la web de l’Afa.

Caldrà que cada nen porti el seu tovalló de roba, amb l’objectiu d’evitar els residus dels tovallons d’un sol ús.

Trobareu tota la informació dels ajuts de menjador al Consorci, en aquest l’enllaç: https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/ajuts_beques_i_subvencions/convocatories_ceb/ajuts_de_menjador

Correus de contacte:

menjador-afa@institutviladomat.cat per a comunicació de baixes/altes, dies esporàdics, absències, administració de medicaments, dietes i beques. Correu gestionat per la Cooperativa Panzanella.

commenjador-afa@institutviladomat.cat Per qualsevol altre qüestió us podeu dirigir a la comissió de l’Afa de menjador

Servei de cantina

Oferim servei de cantina amb entrepans per al primer pati. El preu de l’entrepà gran (1/2 baguet) amb tomàquet i embotit o formatge és de 2 € i el de l’entrepà mitjà és d’1,50 €. Si alguna família està interessada a tenir aquest servei fixe, que ho comuniqui per correu electrònic a menjador-afa@institutviladomat.cat

Tallers de cuina extraescolars

Oferim tallers gastronòmics per als nostres joves en horari extraescolar.

Es treballaran diferents aspectes relacionats amb la gastronomia, sobretot cuina casolana, de proximitat, productes de temporada… Farem pràctiques de cuina de reaprofitament, de tècniques de conservació, veurem què significa la petjada ecològica? I també dedicarem algun espai a les galetes, els pastissos, les coques, pizzes, etc.

L’objectiu del taller és aprendre a cuinar i estimar la cuina, conèixer l’estacionalitat i producció dels aliments, i sobretot donar-los eines perquè siguin consumidors lliures en un futur.

Serà un taller trimestral, amb 1 sessió setmanal, dijous de 16:30 a 17:30h i el preu és de 30€ mensuals per a les famílies sòcies de l’AFA (36€ per a no sòcies).