Espai de l’AFA

afa@institutviladomat.cat

Què fem?

L’AFA de Institut Viladomat és l’associació de familiars de tots els alumnes del nostre centre. L’AFA organitza i s´encarrega de les activitats que es fan fora de l’horari lectiu. Dóna suport a l´equip directiu de l’institut i vetlla per tot el procés educatiu dels nostres alumnes. També aporta els recursos bàsics per al funcionament del centre allà on l’administració no pot arribar.

Ens organitzem amb una junta,  treballem per comissions i també duent a terme activitats puntuals. Participa! depenent de la teva disponibilitat pots comprometre’t de la marena que decideixis.

La Junta Directiva és l’òrgan gestor de l’associació i està formada per pares i mares voluntaris designats a l’assemblea general, que es comprometen a desenvolupar els objectius de l’associació i a vetllar perquè es compleixin. La composició de la Junta actual és la següent:

• Presidència: Maite Orellana Gazaga
    • Tresoreria: Betlem García Sangrà
    • Secretaria: Elena Labandeira Grobas

Comissió menjador Seguiment del servei de menjador vetllant per un producte de proximitat i una alimentació ecològica. Coordinació amb la cooperativa Panzanella commenjador-afa@institutviladomat.cat

Comissió extraescolars Seguiment de les activitats i casals. Coordinació amb l’Associació lúdica-cultural-esportiva TEAM extraescolars-afa@institutviladomat.cat

Projecte Re-llegint  Reutilització dels llibres de lectura per a potenciar els valors del consum racional i sostenible. rellegint-afa@institutviladomat.cat

Comissió Consciència Social i Participació Organitxem xerrades per les famílies i participem de les activitats del barri. ccs-afa@institutviladomat.cat

Comissió Econòmica Control dels pagaments i quotes. Pressupostos de l’AFA. Subvencions.

Associa’t a l’AFA

Poden ser socis de l’associació totes les famílies o representants legals dels alumnes matriculats al centre que manifestin la seva voluntat de pertànyer a l’entitat. Et pots inscriure en el moment de matriculació, a la secretaria del centre o contactant amb nosaltres via mail.

Per fer-vos socis, heu d’omplir el formulari d’alta >> amb les vostres dades.

Per modificar les dades actuals, heu d’omplir el  següent formulari de canvi de dades >>.

Per ser soci i gaudir de les activitats i serveis es paga una quota de 40€ per curs i família que es cobrarà en un rebut únic al febrer.

Participa en les reunions mensuals, que són obertes a tothom que hi vulgui assistir. Ens trobem el primer dimecres de cada mes a les 19.30 h a l’Institut. Pots comprometre’t en un càrrec o de manera puntual en una activitat concreta.

L’Educació Secundària és una etapa molt important en el desenvolupament dels nostres fills. És necessari que les famílies ens impliquem per tal de millorar aquest procés maduratiu.