Benvinguts al Moodle de l'Institut de Viladecans

Notícies del lloc

CALENDARI DE RECUPERACIONS DE SETEMBRE 2016
    by Administrador/a a8068495 - Monday, 4 July 2016, 9:18 AM

Nota: El dia de l’examen s’ha de presentar el dossier de deures de vacances que les diferents matèries han indicat. El dossier de deures està penjat al Moodle.

Skip available courses

Available courses

Benvolgut/da alumne/a

Aquí us adjuntem uns arxius amb activitats per treballar durant aquests dos mesos d'estiu del 2016. Veureu activitats de reforç i de consolidació de continguts ja treballats.És molt important que els que teniu pendent alguna matèria els feu i els presenteu el dia que us veniu a examinar al setembre. Aquestes activitats us ajudaran a entendre més i millor i poder aprovar.

Pels que heu aprovat tot us hem proposat unes activitats que us ajudin a ampliar i consolidar els coneixements adquirits.

Bon estiu a tothom i que gaudiu molt d'aquestes vacances!!

Welcome everybody! I hope you enjoy the ride ;) and get the most of this course!

Dear students,

Here you will find the materials you need for Entrepreneurship.

Patricia

Hello! here you are going to find information rearding the English course of 3rd ESO C. Hope you like it!