Benvinguts al Moodle de l'Institut de Viladecans

Notícies del lloc

CALENDARI DE RECUPERACIONS DE SETEMBRE 2016
    by Administrador/a a8068495 - Monday, 4 July 2016, 9:18 AM

Nota: El dia de l’examen s’ha de presentar el dossier de deures de vacances que les diferents matèries han indicat. El dossier de deures està penjat al Moodle.

Available courses

Es tracta de redactar un text en el qual s'argumenten els motius pels quals aconselles aquest llibre a una altra persona.

Per fer redacció d'un text argumentatiu hauràs de seguir els següents passos:

• La redacció ha de tenir tres paràgrafs. Cadascun d'ells es correspondrà a les següents parts: introducció, desenvolupament i conclusió. Han d'estar separats per un espai en blanc.
    • El text haura de tenir al voltant de 30 paraules.
    • Caldrà utilitizar connectors i que un d'ells estigui al principi de paràgraf de conclusió: en resum, en conclusió, per finalitzar, per conclouré diré que...

Benvolgut/da alumne/a

Aquí us adjuntem uns arxius amb activitats per treballar durant aquests dos mesos d'estiu del 2016. Veureu activitats de reforç i de consolidació de continguts ja treballats.És molt important que els que teniu pendent alguna matèria els feu i els presenteu el dia que us veniu a examinar al setembre. Aquestes activitats us ajudaran a entendre més i millor i poder aprovar.

Pels que heu aprovat tot us hem proposat unes activitats que us ajudin a ampliar i consolidar els coneixements adquirits.

Bon estiu a tothom i que gaudiu molt d'aquestes vacances!!

Welcome everybody! I hope you enjoy the ride ;) and get the most of this course!

Bon estiu a tothom i que gaudiu molt d'aquestes vacances!!

En aquest curs trobareu apunts, exercicis, enllaços,... per seguir l'assignatura de Física i química 4t ESO

Dear students,

Here you will find the materials you need for Entrepreneurship.

Patricia

Hello! here you are going to find information rearding the English course of 3rd ESO C. Hope you like it!