Benvinguts al Moodle de l'Institut de Viladecans

Skip available courses

Available courses

Aquest petit curs us servirà de referència per saber quins són els deures de vacances de Nadal de totes les matèries.

Qüestionari de comprensió lectora adreçat als alumnes de 1r d'ESO.

En aquest curs farem un repàs a les espècies d’homínids més significatives analitzant el seu aspecte físic, l’àrea geogràfica i període en el que van viure, les seves condicions de vida i els avenços tecnològics. Parlem de la Prehistòria més remota, un concepte lligat indubtablement a l’ésser humà, car és el període de temps transcorregut entre l’aparició dels primers primats homínids totalment bípedes (els últims australopitecs) i l’arribada de l’escriptura. El nostre punt de partida serà doncs les albors del gènere homo.

Autor del curs: Miguel Ángel González López (Institut de Viladecans - Departament de Ciències Socials).

Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

L’activitat proposada pel crèdit de síntesi des de l’assignatura de Ciències Socials es treballarà completament a través de entorn virtual “Moodle”, on accedireu al curs “Viladecans: coneixement de l’entorn local i comarcal”. Aquest ens permetrà familiaritzar-nos l'entorn més proper, començant per les ciutats veïnes que conformen la comarca per aprofundir posteriorment en la geografia i història de la nostra pròpia ciutat.

Aquest petit curs us servirà de referència per saber quins són els deures de vacances d'estiu 2014 de totes les matèries, sigui de reforç per consolidar continguts ja treballats, sigui d'ampliació per adquirir nous coneixements.

Seqüència didàctica d'informàtica de 1r d'ESO, assigantura optativa de primer curs amb l'objectiu d'introducció de l'alumnat en la informàtica més bàsica des d'un punt de vista "2.0".

Les activitats i projectes que es proposen es basen en materials oberts, que es troben disponibles a portals educatius de diferents administracions públiques, complementats amb aplicacions web2.0.

La seqüència està formada per 2 unitats didàctiques:

1. Comencem amb la informàtica
    2. Aprenem amb la informàtica 2.0

Autor original:
    Joan Antoni Francès López (curs sobre tecnologies 1er ESO)

Adaptat / modificat: Miguel Ángel González López.

En aquest curs hi ha tots els recursos extra que treballarem a cada unitat del llibre.

Qüestionari de comprensió lectora adreçat als alumnes de 2n d'ESO.