TranSelva 2017

El dies 26 i 27 d’octubre s’ha realitzat la segona edició de la TranSelva, i XIVa edició de trobades d’Escoles Verdes de centres de secundària de la Selva. Hi han participat alumnes dels instituts de Riells i Viabrea, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Arbúcies, Sant Hilari, i Hostalric·Breda. El primer dia, dijous 26, varen sortir a peu des d’Arbúcies cap a Montsoriu, on varen fer una visita guiada al castell i varen dinar. A la tarda varen baixar cap a Breda, població  on pernoctaren. Avui divendres han sortit de Breda cap a l’espai natural Les Llobateres, han continuat fins el Gorg d’en Perxistor, per finalment arribar a Hostalric, on han s’ha fet el tancament de l’activitat.

Parada al Gorg d’en Perxistor
Representants verds de l’institut d’Arbúcies fan entrega de la llibreta verda als representants verds d’Hostalric·Breda, que en tindran la custòdia fins la propera trobada.

Àlbum de fotos