Finalista del concurs d’Oratòria 2018

El mes de maig la Fundació Riera Gubau es va posar en contacte amb nosaltres per notificar-nos que l’alumna Amelia Duca (de 1r d’ESO A) havia quedat finalista al Concurs d’Oratòria 2018. Era una bona notícia tant pel Departament de Llengües Estrangeres com pel nostre institut. La final s’havia de celebrar dissabte 2 de juny, a Santa Coloma de Farners.
Malauradament, l’Amelia ens va dir que havia de marxar, tan bon punt acabés al curs, al seu país d’origen. Aquest fet implicava que, en cas de guanyar el Concurs d’Oratòria, l’alumna no podria fruir del premi (que són unes colònies en anglès al juliol). Després de parlar-ne amb l’equip directiu, vam comunicar-ho a la Fundació Riera Gubau i vam decidir conjuntament que
avisarien l’alumne/-a reserva (que havia quedat just darrere l’Amelia) per a que hi concursés.

Malgrat no haver participat doncs en aquesta final, volem reconèixer l’excel·lent feina de l’alumna mitjançant aquest escrit. Us convidem també a veure el seu clip amb la narració de les dues llegendes del Montseny en anglès, amb les quals es va classificar com a finalista.
Thanks for the hard work and your willingness to improve in the English language, Amelia.
Congratulations!

Susanna Goy
Professora d’anglès a 1r ESO

Concurs oratòria Riera Gubau·Amelia Duca from INS Vescomtat de Cabrera on Vimeo.