Inici de curs 2018-19 ESO: 12 de setembre i Postobligatòria: 14 de setembre

• Per als alumnes d’ESO el curs 2018-19 s’inicia el dimecres 12 de setembre de 2018
  • Per als alumnes de Batxillerat i Cicles formatius de grau Mig i Superior i CIS, el curs s’inicia el  divendres 14 de setembre de 2018 d’acord amb el següent horari:
1r ESO 9 a 11 Rebuda dels alumnes al gimnàs del centre.

Presentació del curs i visita al centre.

2n ESO 10 a 11 Presentació del curs.
3r ESO 10 a 11 Presentació del curs.
4t ESO 10 a 11 Presentació del curs.

El dimecres 12 de setembre NO CAL QUE ELS ALUMNES PORTIN MATERIAL ESCOLAR, ja que només faran la sessió inicial amb el seu tutor a l’hora convinguda.

El dijous13 de setembre han de portar ja els llibres de les matèries que els  pertoquen per tal de seguir l’horari ordinari de classes que els hauran lliurat els seus tutors el dia anterior.

• Per als alumnes de Batxillerat, de Cicle Mig i Superior i del Curs d’Accés a Grau Superior les classes s’iniciaran el divendres 14 de setembre segons el següent horari:

Batxillerat, cicles de grau Mig i Superior i Curs d’Accés a Cicles Formatius de Grau Superior.

10 a 11

Presentació del curs