Proves de compleció

A QUI VAN ADREÇADES?

Van adreçades als alumnes que han cursat 4t d’ESO però no han obtingut el títol i reuneixen aquestes condicions:

• Haver finalitzat l’ESO l’any 2016 o 2017.
  • Haver cursat 4t d’ESO sense haver obtingut el títol I amb un màxim de cinc assignatures suspeses.
  • Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2017.
  • També hi poden concórrer els alumnes que compleixen 17 anys l’any 2018 sempre que es reunieixi a més a més alguna de les condicions següents:
    • Tenir un contracte laboral que li impedeixi assistir a les classes ordinàries.
    • Trobar-se en el procés d’obtenció d’un permís de treball (estrangers).
    • Ser esportista d’alt rendiment.

No hi poden concórrer els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs escolar. En canvi hi poden concórrer els alumnes que estan  matriculats a escola d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els requisits anteriors.

CALENDARI

Presentació de sol·licituds d’inscripció Del 1 al 14 de febrer de 2018
Publicació de la llista d’admesos Dimarts 28, de febrer de 2018
Publicació del calendari de les proves Dimecres,  28 de febrer de 2018
Presentació de reclamacions a la llista d’admesos Del 2 al 6  de març de 2018
Realització de les proves Setmana del 12 al 16 de març de 2018
Publicació dels resultats Divendres, 23 de març de 2017

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la nostra secretaria tots els dies de 8 a 14 h.

Accediu als continguts i criteris d’avaluació de les proves de compleció a Menú – secretaria – documents.