En Mateu Villaret primer classificat per la final del FEM MATES!!!

Dissabte 16 d’abril es va celebrar la semifinal comarcal del concurs Fem Mates 2016. D’entre més de 13.000 alumnes de tot Catalunya, van ser seleccionats, per participar a les semifinals la Laia Crous, la Kristel Sánchez, en Biel Sevillano i en Mateu Villaret. Després de gaudir de tot un matí de jocs i reptes matemàtics, el nostre alumne Mateu Villaret  va quedar PRIMER SELECCIONAT!!!!! de la prova individual de 1r d’ESO classificatòria per la final de tot Catalunya que es celebrarà a Girona dissabte 21 de Maig.

Felicitats Mateu, Laia, Kristel i Biel per tot l’entusiasme que heu posat i felicitats a tots els alumnes de l’institut que també vau participar i que feu possible que com a institut gaudim d’aquestes jornades i treballem les matemàtiques de forma diferent.

Moltes felicitats a tots i totes. Endavant, Mateu!!! CAP A LA FINAL A GIRONA!!!!!