Tots amb Chromebooks

Ara ja pràcticament tot l’alumnat del centre té el seu Chromebook. És important tenir present la normativa d’ús.

El chromebook és una eina més d’aprenentatge. El seu ús ha de perseguir en tot moment objectius pedagògics.

L’ordinador es troba enrolat dins el domini institutsantpol.cat i és l’institut qui supervisa el seu ús en tot moment quan aquest es troba dins l’escola.

L’alumne disposa d’un compte google que és únic, personal i intransferible.

Les normes d’ús per un bon funcionament són:

• L’alumne portarà cada dia el seu chromebook carregat al 100% i, per tant, els carregadors no tenen cabuda a l’aula. No es permet, per tant, carregar el Chromebook a classe. Els carregadors suposen un problema de mobilitat a l’aula i perill pels alumnes i per la integritat del propi chromebook.
  • Quan un professor arribi a classe el chromebook estarà tancat.
  • L’ordinador sols es pot utilitzar, a l’institut, per treballar amb programes i aplicacions amb finalitats pedagògiques; per tant els programes i pàgines que s’utilitzin i es visitin han de ser per aquest fet.
  • Si un alumne incompleix aquestes normes serà sancionat amb una falta greu de falta de convivència segons estableix les NOFC (normes d’organització i funcionament del centre).