Intercanvi Alemanya 3r ESO

Del 16 al 23 de març 15 alumnes de 3r d’ESO del nostre institut han gaudit d’uns dies d’intercanvi a la ciutat alemanya d’Olfen. Ha estat el primer cop que el nostre institut participa d’un intercanvi internacional presencial i aquesta ha estat una experiència molt enriquidora, tant pel que fa a l’aprenentatge i millora de la llengua alemanya, com pel que fa a la dimensió social i personal que han pogut rebre els nostres alumnes. Han estat 8 dies fantàstics a Köln, Münster i Olfen que esperem repetir l’octubre vinent, quan vindran els alumnes alemanys a gaudir del nostre clima, cultura, menjar i espais verds.