Guinyol 1r d’ESO

El projecte d’El Guinyol ha finalitzat. Aquesta vegada amb els alumnes de 1r d’ESO. El segon projecte del 3r trimestre de 1r d’ESO ha correspost a l’àmbit artístic social i l’hem estat treballant durant tres setmanes entre els mesos d’abril i maig. L’alumnat ha treballat amb escreix en la creació dels titelles i els decorats, la banda sonora i el guió per crear una sèrie d’espectacles de titelles que representaven contes populars infantils.

Aquests diferents espectacles han sigut representats i avaluats en directe amb uns bons resultats. Els millors espectacles també van ser representats a la Llar d’Infants Municipal “El Pi del Soldat” amb gran acceptació del públic assistent.

És la tercera vegada que es realitza aquest projecte en tres cursos i la millora és substancial. El projecte ofereix uns resultats cada vegada millors i més reconfortants, tant per alumnes com per professors.

Una vegada més, gràcies a alumnes, professors i a tots aquells que d’alguna manera heu ajudat a tirar endavant el projecte.

Rafa Martín (professor de música)