Gamificació a les aules de 3r

Durant aquest curs hem tingut el plaer de formar part del projecte d’innovació pedagògica TOP CHEMIST de Game Generation. Aquest és un videojoc per estudiar la química de 3r i 4rt d’ESO. Es tracta d’una eina d’autoaprenentatge molt entretinguda que utilitza animacions i gamificació per a augmentar la motivació dels alumnes. Es pot utilitzar tant a classe com a casa i és també una eina d’avaluació que facilita un seguiment més individualitzat de l’alumnat.

Si tot va bé, ens embranquem el curs que ve a continuar gaudint de l’aplicació amb la col·laboració de tots els professionals que hi ha darrera. Estem convençuts que és una eina molt potent que beneficia als nostres alumnes i els ajuda a consolidar coneixements.

1. Neus Ramirez

Iniciatives com aquestes fan que els estudiants s’involucrun en el seu procés d’aprenentatge sent conscients d’on estan en cada moment.
    Enhorabona!