Auxiliar de conversa nord-americà

Des del 3 d’octubre, a l’Institut de Sant Pol de Mar tenim la sort de comptar amb la presència de l’Albert Han, un auxiliar de conversa provinent de Nova York, Estats Units d’Amèrica. L’Albert estarà amb nosaltres 12 hores cada setmana fins a finals de maig i passarà per tots els grups per tal de treballar l’anglès oral amb tots els nostres alumnes.

Com a tasques al centre, realitzarà pràctiques de conversa per tal de reforçar les destreses orals de l’alumnat en llengua anglesa i proporcionar-los un model de correcció fonètica i gramatical. També durà a terme activitats per fomentar la motivació i l’interès de l’alumnat per la llengua i cultura anglosaxona; col·laborarà en la planificació i desenvolupament d’activitats i en l’elaboració i adaptació de material didàctic en assignatures no lingüístiques que s’imparteixen en llengua anglesa.

Segur que serà una gran experiència per tothom!

N’estem molt contents!albert