Alumnes de 1r i 2n d’ESO passen a la segona fase del concurs FEM MATES

El passat 14 d’abril es va celebrar la segona fase del concurs FEM MATES, a l’Institut Pineda de Mar, on hi participaven alumnes en categories de 5è de primària fins a 2n de batxillerat. Els nostres alumnes de 1r d’ESO (Laia Abio, Manel Graña, Xavi Rivera i Pablo Molinero) i de 2n d’ESO (Anna Pou, Abril Torrent, Abril Pareja i Maria Riudavets) van ser els escollits per representar el nostre centre. Van estar gaudint de les matemàtiques fent una prova inicial, un concurs grupal de problemes on van interactuar amb alumnes d’altres centres de Catalunya i van poder gaudir d’una estona de lleure amb esmorzar inclós. Una jornada fantàstica on segur que l’any que vinent repetirem. Felicitats a tots!