Activitats culturals Juny 2017!

Aquests dies els alumnes de l’institut estan participant en diferents activitats culturals relacionades amb l’entorn més immediat per tal de ser conscients de totes les possibilitats que ofereix la població i els seus voltants.

Els alumnes han anat d’excursió a les torretes i a la Roca Grossa, han participat en un curset de vela lleugera i han visitat la llar d’avis on han tingut l’oportunitat de conversar amb la gent gran del poble i aprendre de la seva realitat. La dinamitzadora de Ca l’Arturo, la Núria, ens va portar activitats per aprendre la importància de treballar en equip. També s’han organitzat les Jornades Esportives amb els alumnes de 6è de les escoles adscrites a l’institut. I la mare d’un alumne nostre, la Núria Vives, ens ha explicat la seva experiència com a membre del servei mèdic de la Tital Desert. Agraïm a tothom la seva col.laboració; totes les experiències han estat molt valuoses.

Gràcies a l’Ajuntament de Sant Pol de Mar, els nostres alumnes han pogut gaudir d’un taller de primers auxilis i ús de desfibrilador semi-automàtic. La Regidora de Mediambient junt amb l’agent de proximitat de la Policia Local van venir a recordar als nostres alumnes la importància de tenir unes actituds cíviques als espais comuns de les poblacions. L’Ajuntament també ens ha ofert la possibilitat d’aprendre sobre la realitat del conflicte de Síria mitjançant la música d’en Joan Manel Chouciño . Estem molt agraïts per totes aquestes experiències que ens han fet arribar.