Pati Parc del litoral

Benvolguts Santpolencs,
L’institut ja forma part del paisatge de Sant Pol de Mar, i això cal celebrar-ho, ja que els vostres fills no tenen cap necessitat de desplaçar-se per seguir la seva escolarització. Per tant, hem avançat com a municipi.
Els nostres joves aporten color i rialles al poble, és a dir, vida. Aquesta vida, al poble i a l’institut, va més enllà dels mòduls prefabricats que tenim assignats i, a l’espera de tenir l’edifici, ens ha estat cedit un espai al Parc del Litoral, que nosaltres respectem, valorem i cuidem.
Malauradament, diversos fets incívics ocorreguts recentment, tal com deixar excrements de gos a la zona del pati, on els nens juguen, han provocat la mesura preventiva de tancar aquest espai per protegir la salubritat dels santpolencs.
Endavant pel bé dels nostres alumnes, els vostres fills.
Salutacions,
Direcció