Guinyol 1r d’ESO

El projecte d’El Guinyol ha finalitzat. Aquesta vegada amb els alumnes de 1r d’ESO. El segon projecte del 3r trimestre de 1r d’ESO ha correspost a l’àmbit artístic social i l’hem estat treballant durant tres setmanes entre els mesos d’abril i maig. L’alumnat ha treballat… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Aquest any des de l’institut es proposen quatre concursos per celebrar Sant Jordi. Els concursos pretenen engrescar als alumnes a realtizar treballs creatius des de diferents àmbits; artístic, matemàtic i lingüístic. A cada concurs hi ha tres categories de participació (una per  nivell educatiu) amb… Llegeix més»

Pati Parc del litoral

Benvolguts Santpolencs,

L’institut ja forma part del paisatge de Sant Pol de Mar, i això cal celebrar-ho, ja que els vostres fills no tenen cap necessitat de desplaçar-se per seguir la seva escolarització. Per tant, hem avançat com a municipi.

Els nostres joves aporten color i rialles… Llegeix més»

Visita a Wallapop

Divendres passat, els alumnes de 3r d’ESO que cursen la optativa d’Emprenedoria, van tenir la oportunitat de visitar les oficines de l’empresa Wallapop a Barcelona. La Cristina (HR) i en Jorge (CFO) ens van fer una presentació sobre la història de Wallapop i van compartir… Llegeix més»

YOMO

Els alumnes de 3r d’ESO han anat al YOMO (The Youth Mobile Festival). Aquest any el recinte estava ubicat a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat.
Els nois i noies han pogut gaudir de la ciència i la tecnologia més puntera de l’actualitat.

Llegeix més»

Esquiada 3r d’ESO

Els nois i noies de 3r d’ESO han anat d’esquiada a Font Romeu!

Per a molts d’ells ha estat una nova experiència, l’oportunitat de fer els seus primers contactes amb els esports de neu (ja sigui l’esquí o l’snowboard), i per a tots ha estat una bona ocasió per aprendre, per compartir vivències, per descobrir noves amistats i, en definitiva, per disfrutar de l’oci saludable a l’aire lliure i la sana convivència amb els companys i els professors.

Hem de felicitar-los per la seva bona actitud com a grup, que els propis monitors ens han expressat, i que ha permès que el viatge fos tot un èxit… Amb ganes de repetir!

To be or not to be…

The students from 1st ESO have been rehearsing hard this week!They have been working on Shakespeare’s plays for three weeks now and these are the results. The videos will be ready shortly. Break a leg!

Taller d’expressió corporal

La setmana passada, els alumnes de 1r d’ESO van tenir la gran oportunitat de realitzar un taller d’expressió corporal. Aquest taller formava part del Happening del projecte de teatre “To be or not to be”. El company de professió, Eliecer, i gran entès del món… Llegeix més»

El laberint d’Horta

El pasado ocho y nueve de febrero los alumnos de 1º de la ESO pudimos sentirnos como auténticos ciudadanos neoclásicos en el Jardín de Horta de Barcelona. A través de las estatuas, los jardines y los vestigios que todavía hoy se conservan en este emblemático… Llegeix més»

FLL 2018 Hydro Dynamics

Els alumnes del nostre equip de Robòtica TEAM PERFECT ja estan preparats per a representar-nos el proper dissabte 17 de febrer en l’Escola Universitària Salesians de Sarrià (EUSS) de Barcelona, durant tot el matí.

La FIRST® LEGO® League és una competició de Robòtica que se celebra anualment a nivell mundial, en la que l’alumnat ha de construir un robot amb peces de LEGO i programar-lo per tal de resoldre un seguit de missions que se li plantegen, a més de defensar un Projecte Científic.

Aquesta edició el repte s’anomena Hydro Dynamics, en la qual els equips investigaran el problema real relacionat amb el cicle humà de l’aigua. Us animem a participar!!!! Més informació.

WHAT A WONDERFUL WORLD!

Aquesta setmana hem tingut el plaer de conèixer a en Lluís Clavaguera i a la Mariona Pineda, una parella que van fer la volta al món l’any passat (Salt al Món). Com a happening del projecte lingüístic de 2n ESO, aquesta parella ens van explicar la seva experiència; des de com es pren la decisió d’emprendre una aventura així, a com fer la motxilla i la importància de la farmaciola, així com el seu viatge en si… Amb un munt d’anècdotes plasmades en petits videos i un recull de fotos. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquesta vivència tan extraordinària!