Institut de Sant Pol de Mar

MATRICULACIÓ 2018-2019

El període de matriculació per a l’ensenyament secundari obligatori és:

• 1r d’ESO:  del 21 al 27 de juny de 2018.
  • 2n, 3r i 4t d’ESO: del 25 al 29 de juny de 2018.

Els alumnes de 1r d’ESO i els nous de 2n, 3r i 4t d’ESO han de demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86.

La documentació que cal lliurar és:

Els alumnes d’ESO que han participat en el procés de preinscripció, tenen plaça assignada i estan pendents del resultat de l’avaluació de setembre, han de confirmar al centre, durant el període de matriculació, la seva voluntat de mantenir la plaça. Un cop feta l’avaluació, els alumnes que reuneixen els requisits acadèmics per matricular-se, ho han de fer durant el període extraordinari de matrícula de setembre.

Sol·licitud de transport escolarwww.ccmaresme.cat (les famílies heu de trametre una sol·licitud per alumne i servei mitjançant la pàgina web de Consell Comarcal, i portar a l’Institut la còpia signada abans del dia 30 de juny). També heu de dur signada la Normativa de transport escolar.

Quotes i terminis de pagament per al curs 2018-19

Quota 1r ESO i alumnat nou 2018-19

Quota 2n ESO 2018-19

Quota 3r ESO 2018-19

Quota 4t ESO 2018-19

Informació d’inici de curs per a les famílies

Carta d’inici de curs 2018-19

Llistat de llibres curs 2018-19

Gamificació a les aules de 3r

Durant aquest curs hem tingut el plaer de formar part del projecte d’innovació pedagògica TOP CHEMIST de Game Generation. Aquest és un videojoc per estudiar la química de 3r i 4rt d’ESO. Es tracta d’una eina d’autoaprenentatge molt entretinguda que utilitza animacions i gamificació per a augmentar… Llegeix més»

Acrosport

Els alumnes de 3r d’ESO han acabat la unitat didàctica d’acrosport, dins la matèria d’educació física. Han fet una molt bona feina, treballant en equip, col·laborant i distribuint-se els diferents rols per a aconseguir resultats comuns. I amb les poques sessions que hi hem dedicat,… Llegeix més»

Mencions Honorífiques Proves Cangur 2018

Els professors de Matemàtiques del centre i tota la comunitat educativa felicitem als 3 alumnes que han obtingut una Menció Honorífica en les modalitats de 1r ESO i 3r ESO de les proves Cangur de Matemàtiques 2018. Ells formen part de l’1% premiat de tot Catalunya:

1r ESO (23.718 participants)
Laia Abio: lloc 57
Jana Rifà: lloc 183

3r ESO (18.847 participants)
Biel Sevillano: lloc 186

Estada al Collell. 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO es troben des d’ahir a la casa de colònies del Collell. Tot i la inestabilitat atmosfèrica, s’han pogut desenvolupar gairebé totes les activitats previstes. La professionalitat dels monitors i l’entusiasme dels alumnes està fent que sigui una estada enriquidora, perfecte… Llegeix més»

Fira de Robòtica ROBORESME 2018

El passat 23 de maig, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO del nostre institut han portat els seus projectes STEAM de Tecnologies i Robòtica a ROBORESME 2018, la 5a Jornada de Robòtica i Programació a l’Alt Maresme, realitzada en Tordera. En aquesta Fira, la qual va acollir uns 400 alumnes de 13 centres de l’Alt Maresme, els nostres alumnes van exposar projectes molt interessants fets amb LEGO EV3, Arduino, Snap4Arduino, App Inventor i Makey Makey.

Hem comptat també amb la participació del Sr. Josep Fernández Ruzafa, degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC, i amb el suport extraordinari del grup de treball de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme. La Fira ha estat tot un èxit i els alumnes van gaudir-ne molt.

Guinyol 1r d’ESO

El projecte d’El Guinyol ha finalitzat. Aquesta vegada amb els alumnes de 1r d’ESO. El segon projecte del 3r trimestre de 1r d’ESO ha correspost a l’àmbit artístic social i l’hem estat treballant durant tres setmanes entre els mesos d’abril i maig. L’alumnat ha treballat… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Aquest any des de l’institut es proposen quatre concursos per celebrar Sant Jordi. Els concursos pretenen engrescar als alumnes a realtizar treballs creatius des de diferents àmbits; artístic, matemàtic i lingüístic. A cada concurs hi ha tres categories de participació (una per  nivell educatiu) amb… Llegeix més»

Pati Parc del litoral

Benvolguts Santpolencs,

L’institut ja forma part del paisatge de Sant Pol de Mar, i això cal celebrar-ho, ja que els vostres fills no tenen cap necessitat de desplaçar-se per seguir la seva escolarització. Per tant, hem avançat com a municipi.

Els nostres joves aporten color i rialles… Llegeix més»

Visita a Wallapop

Divendres passat, els alumnes de 3r d’ESO que cursen la optativa d’Emprenedoria, van tenir la oportunitat de visitar les oficines de l’empresa Wallapop a Barcelona. La Cristina (HR) i en Jorge (CFO) ens van fer una presentació sobre la història de Wallapop i van compartir… Llegeix més»

YOMO

Els alumnes de 3r d’ESO han anat al YOMO (The Youth Mobile Festival). Aquest any el recinte estava ubicat a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat.
Els nois i noies han pogut gaudir de la ciència i la tecnologia més puntera de l’actualitat.

Llegeix més»