L’institut.

A l’institut de Miami, tot i que és un centre amb quatre any d’existència com a tal, tenim una història de 13 anys que ens precedeix: primer com a Institut escola Joan Miró i després com a Institut Antoni Ballester.

D’ambdós centres hem après i ens hem anat nodrint del seu bagatge, experiència i valors, els quals ens donen ara unes arrels i una fortalesa per emprendre aquesta nova etapa de la seva història de vida amb força, empenta i molta il·lusió.

Com a centre, el nostre objectiu principal és ampliar la nostra mirada a tots els membres que en formen part: l’equip docent i PAS, les famílies, tot creant ponts de comunicació i intercanvi; la comunitat i entitats del municipi, tot creant espais de treball en xarxa que ajudin a crear vincles intergeneracionals mitjançant el desenvolupament de projectes de treball comunitari, i els alumnes, amb els quals treballarem des de les diferents matèries perquè puguin estar disponibles per a l’aprenentatge i assoleixin les competències bàsiques de l’etapa i per a la vida.