Matrícula ESO (alumnes nous)

Calendari de matrícula

El període de matriculació de l’ESO és del 20 al 28 de juny de 2023.

Recorda que si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant al més aviat possible a l’institut, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Procediment telemàtic: Què he de fer?

• Prepareu la documentació de matrícula:

• Finalment, accediu a aquest FORMULARI per adjuntar els diferents documents .pdf i les fotografies o documents escanejats.

Procediment presencial: Què he de fer?

• Sol·liciteu cita prèvia  amb l’eina de cita prèvia o trucant al 977 35 32 42 en horari de 9 a 13h.
  • Veniu al centre el dia acordat a l’hora donada per fer la matrícula.
  • Porteu la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i els documents, si pot ser, emplenats des de casa. Si preveus que has d’escriure cal portar  bolígraf propi.
  • Realitzeu el pagament  de la quantitat de 40€ en concepte de material escolar, a través de la plataforma de pagament del centre (cliqueu la imatge i aneu a Activitats/Matrícules/ Curs 23-24 Quota general).

Documentació

CONSULTES AL CENTRE SOBRE MATRÍCULA: Per telèfon al  977 3532  42 (de 9 a 13 h) o per mail a gestiosecretaria@institutmartamata.cat

Llistat de llibres i material curs 2023-2024:Aquí

Informació de l’AMPA sobre la compra de llibres:Aquí