IV PREMIS DE RECERCA PER A ESTUDIANTS DE L’INSTITUT DE CALLDETENES

CINEMA I MÚSICA I NEUROCIÈNCIA, GUANYEN ELS IV PREMIS DE RECERCA PER A ESTUDIANTS DE L’INSTITUT DE CALLDETENES

Per segon any consecutiu, l’entrega d’aquests premis s’ha emmarcat dins la Setmana de la Ciència 2016 de Calldetenes, que s’allarga fins el dissabte 19 de novembre.

Els IV Premis treballs de recerca per a alumnes de la Secció d’Institut Les Margues de Calldetenes, convocat pels ajuntament de Calldetenes, Folgueroles, Tavèrnoles, Sant Julià de Vilatorta i Vilanova de Sau, reconeixen els millors projectes de recerca desenvolupats pels alumnes de 4t d’ESO d’aquest centre d’ensenyament. L’acte ha tingut lloc aquest dilluns 14 de novembre a les 8 del vespre al vestíbul de la Casa de la Vila de Calldetenes.

En la benvinguda Marc Verdaguer, alcalde de Calldetenes, va felicitar a tots els participants pel bon nivell demostrat en els treballs presentats i va animar-los a continuar treballant amb el mateix entusiasme per aconseguir els seus objectius acadèmics i professionals. En el seu torn, Maria Vilamala, directora de la SI Les Margues, citant a Woody Allen “m’interessa el futur perquè és el lloc on passaré la resta de la meva vida” va recordar-los que ells són el nostre futur.

El jurat, format pels membres del Grup C3 de Ciència, Cultura i Coneixement de Calldetenes, en va destacar especialment l’estructura dels treballs i la seriositat en el plantejament dels objectius, en el desenvolupament del projecte i en la reflexió de les conclusions. Loreto González, regidora de Cultura, va ser l’encarregada d’anunciar els premiats:

• 1r premi: dotat amb una tauleta digital, al treball titulat: CREACIÓ D’UN CURTMETRATGE, de les autores: Paula Guerrero i Eva Bujons.
  • 2n premi: dotat amb un llibre digital, al treball titulat: LA MÚSICA I LA NEUROCIÈNCIA, de les autores: Ivet Terricabres, Júlia García i Salma Boujloud.

Finalment, les premiades varen presentar els seus treballs guanyadors al públic amb una exposició dels objectius, desenvolupament i conclusions dels respectius projectes de recerca.