Visita alumnes de 6è

Dimarts dia 20 al matí, tot i haver nevat a la nit, els alumnes de 6è de les escoles adscrites al centre van poder fer la visita que havia quedat anul·lada el passat dia 27 de febrer  a causa de la nevada.

Els nois i noies han pogut veure l’institut en plena activitat acadèmica, entrant a alguna aula ordinària i a les aules específiques de música, ViP, taller de tecnologia, laboratori, aules d’informàtica i idiomes. Tot seguit han sortit al pati on conjuntament amb els alumnes de 1r d’ESO, han compartit una haka i diversos jocs.

Ha estat doncs una bona oportunitat per tenir el primer contacte amb el centre, el professorat, i els vells i nous companys. Esperem que hagin gaudit molt de l’estada i ens fa molta il·lusió que molt aviat formin part de la comunitat educativa de Les Margues.