Jornada de Robòtica

El dissabte 21 d’abril, l’Institut va ser la seu de la jornada de robòtica Robotica’t, organitzada per l’empresa Robo-TIC (encarregada de l’extraescolar de robòtica al centre) i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calldetenes i l’Institut.

Aquesta activitat té per objectius: despertar l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia, fomentar els valors del treball en equip i la cooperació per resoldre petits reptes relacionats amb la robòtica i la programació informàtica.

La jornada de ROBOTICA’T estava adreçada a dues franges d’edat: categoria benjamí i categoria aleví. El nombre d’inscripcions va superar la vuitantena.

La jornada va comptar amb la valuosa col·laboració dels alumnes del Projecte “Implica’t” (Servei Comunitari) de 3r d’ESO. La seva tasca va consistir en gestionar el registre d’entrada, organitzar uns tallers de coets per als més menuts i ajudar en l’adequació i endreça d’aules.

Els alumnes de 4t d’ESO, amb el suport dels pares, van muntar una barra de begudes, snacks, llaminadures … per ajudar a finançar el viatge de fi de curs.

Celebrem l’èxit de la jornada,  el bon ambient que s’hi respirava i agraïm la col·laboració de tothom!!!

Robotica't 18