III CONCURS DE FOTOGRAFIA CIENTÍFICA –TECNOLÒGICA -MATEMÀTICA

Fotografia guanyadora 16-17 Naturalesa Micro, Maria Jufré.

Els Departaments de Ciències Naturals, Tecnologia i Matemàtiques convoquen de nou el concurs de fotografia científica -matemàtica –tecnològica de l’Institut Les Margues, l’objectiu del qual és apropar la ciència, les matemàtiques i la tecnologia als alumnes mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través d’imatges científiques i un comentari escrit del fet científic que il·lustren.

Els alumnes han de presentar una fotografia d’alguna de les següents categories: Naturalesa Micro, Naturalesa General, Matemàtica i Tecnològica, abans de l’1 de maig de 2018.

El jurat estarà constituït per un total de de 6 membres de les diverses especialitats i els premis seran lliurats durant els actes culturals de la festa de comiat de 4t  al juny.

Podeu consultar les bases: BASES CONCURS DE FOTOGRAFIA CIENTÍFICA, TECNOLÒGICA I MATEMÀTICA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *