Camp d’aprenentatge 2n d’ESO

Novament, els alumnes de 2n d’ESO han fet una estada al Camp d’Aprenentatge del Ripollès, servei educatiu del Departament d’Ensenyament, situat a l’alberg Pere Figuera de Planoles.

Aquest curs l’estada s’ha fet en dos torns. El primer torn va tenir lloc els dies 11, 12 i 13 d’abril, i el segon torn els dies 18,19 i 20 d’abril. Malgrat només l’interval de 8 dies, el primer torn va tenir unes temperatures d’hivern acompanyades d’una forta nevada, mentre que els del segon torn van gaudir d’una temperatura totalment primaveral. Així doncs uns i altres van poder observar un paisatge ben diferent!

Durant aquests dies s’han treballat diversos aspectes curriculars relacionats amb les assignatures de Ciències Socials, Naturals i Tecnologia. A partir de tallers i visites lúdiques i culturals han descobert racons històrics, culturals, socials i naturals de l’entorn de Planoles (espai natural i artístic de Dòrria, el Monestir i l’scriptorium de Ripoll…). Al mateix temps han participat en activitats més lúdiques com: tirolina, tir a l’arc, escalada, rocòdrom, joc de nit i nit musical.

El Camp d’aprenentatge ofereix alhora un nou marc per establir noves relacions de convivència entre els alumnes i amb el professorat. La valoració general ha estat positiva i esperem que en guardin un bon record!

Camp d'aprenentatge 2n 18