Caminada Pro Viatge Fi de curs 2016-17

Diumenge dia 2 d’abril, va tenir lloc la caminada pro-viatge de 4t, organitzada pels alumnes i els pares de 4t d’ESO.

A les 8 de matí els alumnes sota el guiatge i acompanyament dels pares, van començar a muntar l’escenari per tal de què a 2/4 de 9 es poguessin iniciar les inscripcions i a 2/4 de 10 els participants es posessin en marxa. En tot moment els alumnes van ser els principals actors, fent-se càrrec de manera responsable de tots els punts d’avituallament i tasquesencomanades.

No cal dir que tot va anar molt bé i la participació va estar d’uns 133 caminadors. Al mateix temps volem deixar constància de la dedicació, la bona avinença i la capacitat emprenedora que la majoria d’alumnes han demostrat en aquesta i totes les activitats que han organitzat per tal de subvencionar-se el viatge de fi de curs.

Felicitats doncs, alumnes i pares per la feina ben feta i evidenciar novament que el treball enequip sempre aportar resultats positius. Endavant!!!

Caminada-1024x640

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *