21a SETMANA DE LA CIÈNCIA

De l’11 al 20 de novembre hem celebrat a l’Institut Les Margues la 21a Setmana de la Ciència.

Durant aquesta Setmana hem realitzat tot un munt d’activitats de divulgació científica. Les més destacades han estat:

• A primer d’ESO la Francesca Masnou ens va fer una interessant conferència d’astronomia on ens va endinsar en nous racons del Sistema Solar.
  • També vam gaudir de la visita del alumnes de 6è de primària de l’escola de Sant Marc. Alumnes de segon ESO i de 6è van fer una pràctica de laboratori compartida.
  • Els alumnes de segon ESO van fer una visita a la Planta de Triatge i Depuradora de Vic.
  • Per als alumnes de tercer va venir Carlos Moreno de Jove Espectacle per fer un munt d’experiments relacionats amb l’electricitat.
  • Presentació del II Concurs de Fotografia Científica i Matemàtica

Com a cloenda, el proper divendres 25 de novembre membres de l’Agrupació Astronòmica d’Osona realitzaran una activitat d’observació del cel nocturn per als alumnes de 1r d’ESO i les seves famílies.

20161118_093023 img-20161115-wa0012