Al País Blanc

Des del Camp d’Aprenentatge Pau Casals creiem que hem de fer arribar als centres educatius del nostre país un missatge clar sobre el drama dels refugiats, per tal que els alumnes de les nostres escoles puguin reflexionar-hi des de totes les vessants, també a través de la música i de la paraula, que hem unit un cop més per parlar d’aquesta xacra sense fi. I ho hem fet amb una cançó, com no podia ser d’una altra manera.… Llegeix més»

LA MARATÓ DE TV3 (18-12- 2016)

Aquest diumenge el professor de música de l’Institut Gusmà Pérez, formarà part del cor de professors que acompanyarà a la cantant Sole Giménez, en la interpretació de la cançó “Sense Tu”. L’hora de l’actuació serà aproximadament a les 17:15 h.
Des d’aquí li desitgem molta sort i celebrem aquesta 25a edició de la Marató!

Setmana solidària

L’Institut s’uneix a la setmana solidària amb els refugiats promoguda per la “Campanya Casa Nostra, Casa Vostra”. Les dates s’han fet coincidir amb el Dia Internacional dels Drets Humans (10 de desembre) i el Dia Internacional del Migrant (18 de desembre).… Llegeix més»

Teatre en anglès

El passat dia 2 de novembre de 2016, tots els alumnes de la S.I. Les Margues van assistir a l’espectacle teatral en anglès “Action” de la companyia Face2Face, amb actors nadius. L’espectacle d’humor va parodiar escenes de diferents pel·lícules i gèneres cinematogràfics, tot combinant-ho amb… Llegeix més»

Eleccions Consell Escollar

Benvolgudes famílies,
Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar.
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la Comunitat Educativa en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col•lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat, famílies,… Llegeix més»

Sortida de tutoria 1r ESO

El passat 16 de setembre, els alumnes de 1r ESO van fer una sortida de tutoria, a Les Comes (L’Esquirol).
L’objectiu de la sortida era treballar la cohesió dels grups de 1r a través de jocs i esports.
Van fer quatre activitats: joc d’orientació, escalada, tirolina i… Llegeix més»