Universe Up To Date on Scene

L’alumnat de 1er d’ESO ha completat l’edició del vídeo del projecte globalitzat d’astronomia “Universe Up to Date”, i els reporters diverses descripcions sobre les sensacions i emocions del procés.

“El primer que vam fer en l’Univers Up To Date va ser una presentació on van parlar la cap d’estudis, l’alcalde de Granollers i una nena. Després el alcalde va tallar una cinta per inaugurar l’exposició. Vem fer unes quantes presentacions i vem fer entremig un petit pica pica. Vem acabar amb les exposicions i vem fer una petita demostració d’expressió corporal. A mi em va agradar molt poder gravar el que havíem fet aquest trimestre”.

Joan Baldó, 1er Beta, Reporter

“El pas que jo he fet com a reportera ha estat super guai en cas d’editar els vídeos que tu mateixa has fet, comences sense saber res però al final acabes aprenent un munt de coses. Els vídeos que jo he editat han estat el dels calaixos i les exposicions. El esdeveniment estava bé faltava alo millor una mica més d’espai per poder presentar millor i que els pares ho viessin molt millor, coses a millorar és que com els alumnes ja als havien vist doncs haurien d’haver deixat a la gent que va venir que els veiés o almenys els escoltés”.

Ana Cobo, 1er Gamma, Reportera