Trobada final del Projecte Booktràiler

Divendres 4 de maig, els alumnes de 1r i 2n d’ESO del Projecte Booktràiler van realitzar-ne l’última sessió a la Roca Umbert de Granollers.
En l’acte es va fer el tancament del projecte amb el visionat dels productes creats per l’alumnat participant. En aquesta última sessió, tots els instituts que formaven part del projecte, Institut Antoni Cumella, Escola Pia, Institut Celestí Bellera, Institut Escola Municipal de Treball i Institut Marta Estrada, van presentar i projectar els seus booktràilers.

L’acte va ser presentat per la Mon Mas, dinamitzadora lectora. Els alumnes de cada centre van fer una petita intervenció explicant els seus productes i la seva experiència i es van visionar els booktràilers resultants. La trobada va finalitzar amb uns parlaments per part de l’alcalde la ciutat, Josep Mayoral.