Premi Adopta una estrella

estrella El projecte “XYZ Stars i Solar System Pathway,una experiència museística de divulgació astronòmica de l’escola per a la ciutat” desenvolupat com projecte trimestral per l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut de Granollers (Barcelona) ha rebut la Menció d’ Honor en els premis “Adopta una Estrella” dins el certamen internacional de divulgació científica “Ciencia en Acción”. El premi és el resultat del treball interdisciplinar del primer trimestre de l’alumnat de primer d’ ESO del curs 2015-2016, en col·laboració amb el Museu La Tela de Granollers, i amb el recolzament dels professors de l’Institut de Granollers Xavier Domènech, Isabel Llorente, Neus Ruiz, Carles Serra, Maria UlldeMolins i Jordi Domènech-Casal.

El projecte, també descrit en un article recentment publicat a la Revista Ciències, va ser presentat al certamen “Ciencia en Acción”, que va tenir lloc a Algeciras l’octubre de 2016. En el següent enllaç es pot veure un pòster de l’experiència http://www.slideshare.net/jdomen44/xyz-stars-y-solar-system-pathway-una-experiencia-musestica-de-divulgacin-astronmica